Re: ecomstation jako router ?

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 12:17:26 MET DST

Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield-pulapka.org.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Nie prościej kupić, zamiast kraść?

P2P nie oznacza wyłącznie złodziejstwa.
Dla mnie jest złe z innego powodu - ludzi zamiast przegrać coś po ludzku
ciągną sobie z P2P włączając w to filmy i inne rzeczy, które zapychają
sieć. Jednak każdy protokół można używać niezgodnie z przeznaczeniem :/

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net