Re: Problem z konfiguracją sieci (eCS 1.1)

Autor: Dariusz Ankowski <dosiu_at_kaja.int.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 21:01:49 MET

Leszek Kubrak (lesiok@infokub.com.pl) wypalcował(a):

> Spróbuj w konfiguracji sieci (MPTS) w ustawieniach karty podać jej
> przerwanie, a jak to nie pomoże to dodaj jeszcze MAC adres.

Z tego co widzę temu sterownikowi przerwania karty nie można podać.
Próbowałem ustawiać na sztywno pozostałe parametry, tak jak i zmieniać
prędkość, widać, że karta reaguje na to (w zależności od wybranej
prędkości 100/10 zapala się dioda na karcie sygnalizująca wybraną
prędkość), ale poza tym nadal głucho...

--
Pozdrawiam,
Dariusz Ankowski