Problem z konfiguracją sieci (eCS 1.1)

Autor: Dariusz Ankowski <dosiu_at_kaja.int.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 03:14:21 MET

Witam,

Mam problem z konfiguracją sieci pod eCS 1.1.
Sprzęt: laptop Dell Inspiron 7000 (chip TI1220, jeśli chodzi o CardBus),
sieciówka D-Link 690TXD. Zgodnie z wszystkimi wygooglanymi opisami
ściągnąłem cbenable oraz sterownik rtsnd323 (jedno i drugie z hobbesa).
Moja aktualna konfiguracja wygląda tak:
http://antares.moltico.pl/~dosiu/os2/config.sys

Przy takiej konfiguracji przynajmniej sterownik sieciówki się ładuje
(rozpoznaje typ karty, na tym etapie też podaje wynegocjowaną prędkość),
niestety nie jest w stanie pobrać sobie adresu z DHCP, nadanie ręcznie
(przez ifconfig) również nic nie daje - karta po prostu milczy (nawet
dioda nie mruga, że cokolwiek odbiera/wysyła).

Wynik polecenia pci -d: http://antares.moltico.pl/~dosiu/os2/pci.txt
rmview /d: http://antares.moltico.pl/~dosiu/os2/rmview.txt

Ma ktoś jakieś pomysły co z tym mogę jeszcze zrobić? Za wszelką pomoc
będę wdzięczny (znając życie, to pewnie o jakiś drobiazg chodzi ;) ),

--
Pozdrawiam,
Dariusz Ankowski