Re: nagrywanie dvd

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 20:49:18 MET

"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo.SKASUJ@gazeta.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> to chyba adcc a nie addc ;)

Rozpędziłem się deko ;)

> Ogolnie to adcc pokazuje potege WPSa. Sam tego programu uzywam. Niestety ma
> dwie slabosci
> 1 - jest interfejsem do innego narzedzie, pisanego przez innych ludzi. Przez
> to czasami wystepuja problemy, nie zawsze wszystko dobrze wspolgra.
> Przekazywanie komunikatow o bledach jest szczegolnie ubogie.

Zawsze masz jednak "View log file", tam wszystko jest. To że mało danych
to pewnie wina raczej cd recorda, który nie zawsze diagnozuje to wszystko
poprawnie :)

> 2 - cdrecord. Dopoki uzywalem RSJ, ktory ma oczywiscie swoje wady, nie
> wiedzialem co to "spalona plytka". Przy cdrecordzie wiem to az za dobrze :(
> Nie wspominajac o tym, ze cdrecord ma u mnie (i wiem, ze nie tylko) powazne
> problemy z osiagnieciem maksymalnej predkosci nagrywania i utrzymaniem stalej
> predkosci nagrywania.

Nie wiem jaką masz nagrywarkę, ale u mnie takiego problemu nie ma, sam mam
dwie - jedną starszą 16x (specialnie kupiona żeby nie bujała się do
prędkości naddźwiękowych jak wtedysiejsze 52x), no i dvd. Na żadnym z nich
nie spaliłem jeszcze żadnej płyty źle. Jeśli już proces wypalania się
zacznie to jest w porządku wszystko.

Dla mnie mankamantem jest raczej brak widocznej wielkości płyty w MB,
trzeba się go specialnie dowiadywać, podoba mi się pasek w nero do
wypalania, z tymi informacjami. Większość zastrzeżeń miałem ponadto
właśnie do mkisofsa.
Na niekorzyść RSJ'a przemawiało przede wszystkim to, że jest płatny, do
tego nie podoba mi się idea kopiowania na dodatkowy dysk, wolę o wiele
bardziej cienie i tą drogę. Do tego jak się dowiedziałem on nie potrafi na
pewno nagrywać powyżej 2GB plików więc jedyna nadzieja w cd recorderze.
Jak się okazuje rsj dostaje się w eCS w wersji z limitowaną prędkością,
mogę się więc pobawić, chociaż adcc już jest zainstalowane i ładnie się
sprawuje :D

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net