Re: Myszkowate problemy

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 17:05:03 MET

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Pokaż CONFIG.SYS. Ja takie myszki podłączałem w biegu i działały bez
> żadnego problemu.

Ta jest niezwykła? :) Sprawdzałem pod free dosem i działa bardzo ładnie,
windy nie mam na tym kompie, aktualnie tylko eCS, więc mogę sprawdzać
tylko to co leci sobie z płytki. Mogę poszperać za jakimś linuxem
jeszcze..

Myszki nie ma w installerze, po zainstalowaniu systemu też. Zdarłem
najnowsze sterowniki i to samo. Próbowałem amouse i podobnie :( ktoś ma
jakiś pomysł jeszcze?

Myszka na pewno działa, działała na poprzednim desktopie z eCS, to wina
jak już to płyty głównej lub oprogramowania jakoś, wyczytałem o
konfliktach czasem z przeraniami, ale nie wiem co może być tu źle,
próbowałem wyłączać porty com, drukarki, wyciągnąłem muzykę i sieciówkę,
ale dalej nic :/

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net