Myszkowate problemy

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 13:28:23 MET

hello

w ramach ratowania desktopa do dodatkowego dysku zainstalowałem sobie
nowego eCS'a. Wszystko ładnie i zgrabnie wyczuł sobie, prócz jednego
elementu: nie wiem dlaczemu nie ma myszki, sterowniki się ładują po
bożemu, choć troszku ich męczy, ale jednak są - za to myszka nie ma ochoty
w ogóle na ruch :( Dziwi mnie to bo to standardowy ps/2 (optyczny bez
kabelka). Sprawdzałem na szybko w freedosie z dfsee i było okej, tu coś
jest skopane :( ktoś ma pomysł jak to ugryźć? Klawiaturą jak się okazuje
nie wszystko sie da dosięgnąć :/

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net