Re: Po fixpackach

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 22:17:51 MET

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>1. Desktop->Local system->Startup - tam chyba siedzą.

Sprawdziłem jako pierwsze, no właśnie brzydale pochowane są gdzieś
indziej..

>2. Jak nie to pozostaje :
> - skrypt \TCP\BIN\TCPSTART.CMD

Sprawdziłem w konfiguracji tcp - wszystkie usługi są odptaszkowane,
podobnie w tym pliku wszystko poremowane, czyli to chyba nie to.

> - skrypt STARTUP.CMD

Gdzie ten brzydal siedzi? Coś kojarzę, ale nie mogłem znaleźć przez moją
szukajkę..

> - wiersze RUN w CONFIG.SYS

Tych jest sporo, ale one chyba działają przed startem pm? tak mi się
wydaje bo nigdy nie zaobserwowałem żeby ich uruchomienie skutkowało
okienkiem w PM, chyba że coś się zmieniło... dopiszę w wolnej chwili jeden
i sprawdzę czy poskutkowało nowym okienkiem, ale wątpię że to tu.. a jeśli
to jak sprawdzić który jest którym...?

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net