Po fixpackach

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 20:15:34 MET

Hello

W oczekiwaniu na nowego eCS'a, postanowiłem tego zfixpaczyć, jest taki
utils który róbi to w teorii prawie automatycznie, eCS MNT - więc
odpaliłem i kazałem mu się wziąć do pracy. Efekt jest okej, zrobiło mi
wedle teorii eCS 1.3 ;) Jedna tylko uwaga, przy starcie pojawia się teraz
3 konsole CMD, serwer DDNS i DHCP. I teraz pytanie - jak się tego pozbyć?
na laptopie raczej średnio mi potrzebne te serwery, tak samo denderwują
mnie te wyskoczone okienka cmd, pewnie coś się tam działo, ale nie wiem
co..
Ktoś wie gdzie szukać?

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net