Re: Javovy tunelik

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 16:22:22 MET

Trzypion <trzypion@oldfield-pulapka.org.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Hm... a co to jest redfish? I jakim protokołem się toto posługuje?

Redfish to najbardziej podstawowy program dla każdego palmiarza w PL,
używa się chyba jeszcze avantgo - ale on oferuje chyba wyłącznie funkcje
angielskie. Idea jest prosta - progra codziennie na serwerze gromadzi
wiadomości z stron, artykuły z gazet, komiksy, rozkłady jazdy, repertuar
kin, strone today z wikipedii, prognozy pogody i podobne, każdy potem może
sobie je ściągnąć i wgrać. Wszystko lata właściwie po www, ale przydałaby
się konfiguracja do tego, tzn, które pliki gdzie wgrać - na kartę czy do
pamięci, do tego wybieranie co użyszkodnik chce itd. Konfigurację (ale
niestety nie pełną) można robić sobie z poziomu www, ustawienia są
trzymane na serwerze. Ogólnie to chyba najważniejszy program dla palma, od
czasu kiedy zrobiłem synchronizację sobie pod os/2 nie potrzebuję
dodatkowej windy w sieci :)
(a i tak muszę zrobić jaki program na zaliczenie, hyhy :)

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net