JDK - no wlasnie, jaki?

Autor: Adam Płaszczyca <trzypion_at_oldfield-pulapka.org.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 09:43:08 MET

Witam!

Postanowilem sie zajavic, czyli w koncu pobawic Javą.
No i zaliczyłem na dzień dobry zonka ;) Próba instalacji JDK zarówno w
wersji 1.18 jak i 1.3 przy pomocy Feature Instalera daje efekt p.t.
Netscape wisi. Wyczaiłem, że problemem są skrypty rexxowe, a raczej
biblioteki FI - skrypty odpalone z palca wrzeszczą o niewłaściwych
wywołaniach funkcji.

No dobrze, ale 1.3 to dość archaiczna Java. Innotek chyba wypuścił 1.4.
Tylko gdzie można ją zlaneźć ew. ile to kosztuje etc ;)

A poza tym, to chyba czas na eComm - bo starenki OS/2 Warp4 zaczyna
coraz częściej robić sobie jaja ;) Ile aktualnie kosztuje Ecomm, tak
orientacyjnie?

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688