Pamiec i java

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 10:25:11 MET

Tak pod wplywem Leszka postanowilem sprobowac jEdita. Calkiem fajny, ale...

jEdit zre 30 MB pamieci. Jak odpale rownoczesnie SuperVersion, to idzie
kolejne 30 MB pamieci. Liczylem na to, ze to jednorazowo idzie duzo, a potem
kolejne programy w javie tylko cos doladowuja... Ale nie.

W takiej sytuacji uzywanie programow w javie jest... umiarkowanie sensowne. Bo
3 male programiki beda mi juz zuzywaly prawie 100MB.

Probowalem odpalac jave z opcjami -X, ale nic mi one nie mowia i nie uzyskalem
zadnej korzysci... Czy da sie cos z tym zrobic, czy uzywanie javy musi sie
ograniczac do okazyjnego odpalenia pojedynczych programow?

LWP