Re: Ini editor

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 05:09:14 MET

Leszek Kubrak wrote:

> A nie jest to przypadkiem jakaś strona z Flashem ?

Posprawdzam, gdy ponownie trafię na taki szmelc - przypuszczam, że masz
rację.
Zassania całości strony może jednak ograniczyć ustawienie np. zasaysania
obrazków tylko
 z serwera podstawowego - to także może być powodem stawania postępu -
brak dostępu do pliku,
 do którego strona się odnosi, powoduje wyświetlenie pustej ramki, ale
jak ta sytuacja
 ma się do zassania treści strony?

Z praktyki wiem, że Linuks jest doskonały do zasysania treści stron,
Mozilka robi to znacznie wolniej i potrafi kaprysić.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >