Instalacja sieci w OS/2 Warp3

Autor: PawelR <pawel_at_poczta.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 11:55:17 MET

Witam Wszystkich.

Na początku chciałbym nadmienić, że jestem całkowicie początkujący
użytkownikiem OS/2

Muszę reaktywować stację roboczą z w/w wersją OS/2, która będzie korzystała
(miała dostęp) do folderów udostępnionych na serwerze W2k, a ponad to na
serwerze tym pracuje MSSQL 7 z którego będą pobierane dane.

Do tej pory zainstalowałem OS/2 Warp 3 wersja UK
FixPack 32, 38 i 40
LanManagera w wersji 2.2a podkładając sterownik do karty sieciowej (3COM
509B jest to 3Com OS/2 EtherLink III Network Driver v3.0)
i do tego momentu było ok.
Teraz przy starcie systemu dostaję informację:
SYS1719: The file c:\Lanman\netprog\netwksta.sys specified in the IFS
statement on line 89 of the CONFIG.SYS fie does not contain a valid device
driver or file system driver. Line 89 is ignored.
Press Enter to continue ...

I sieć oczywiście nie działa.
Jak poradzić sobie z tym błędem?

Pozdrawiam.