Re: Ini editor

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 05:25:13 MET

> Zaraz obadam Regedit i jeżeli znajdzie sekcję w której to cosik
> siedzi, powrócę do Inieditora - może ja sam coś źle robię.
>
> OK - pomogło - już wywałiłem.

Jeszcze jedna sprawa - w Mozilli - które z ustawień w sekcji debug warto
włączyć?

I co powoduje, że uparła się i nie bardzo chce zasysać strony
internetowe. Zawsze mogę to zrobić z poziomu Linksa - skurczybyk jest
niezawodny, ale kiego Mozilka strajkuje - pokazuje okno postępu, zakłada
katalog na bajery danej strony i satje dęba - brak postępu w ładowaniu
strony.
Może "zbyt sumiennie" ją ustawiłem? :)

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl