Re: Program imprezy :)

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 15:00:11 MET

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Wszystko jest tutaj i jest maleńkie : http://www.subsys.de/ePDF
> no i popatrz na temat wykładu APP03 :-)

O tym wiem dokładnie, ale wolę popracować nad przykładami i treścią niż
nad tym, umówiłem się z Robertem, że dam mu prezentację, a piątek rano,
dlatego w sobotę wieczorem zrobimy wydruk do PDF'a i ślicznie wypalimy to
na płycie :) A ePDF'a zainstauluję z chęcią jak tylko znajdę czas :D Moim
głównym problemem teraz jest niedziałająca sesja w PHP, znaczy nie działa
tak jak chcę :/

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net