Re: Program imprezy :)

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 13:35:45 MET

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Mamy całą drogę na ustalenie planu zwiedzania.

Tylko nie wiem czy nie zainstaluję się na tylnim siedzeniu i nie usnę
sobie po całej nocy pracy i ostatnich poprawek :)
BTW: chwaliłeś się przede mną ostanio drukarką PDF'ową, masz to na
laptopie? muszę zrobić sporego PDF'a, a wolę dołożyć przykładów niż
instalować soft niezwiązany z prezentacją, mogę Cię więc wykorzystać? :)

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net