Re: Re: GaduGadu pod OS/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 12:56:36 MET

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> napisał(a):

> Czas odpalania można pominać, jeżeli aplikację uruchamiasz i potem
> działa godzinami, dniami, tygodniami...

Zgadza sie

> Pamięć zajmuje to prawda, ale, jak sam zauważyłeś, w perspektywie
> dostępnego sprzętu jest to raczej coraz mniej istotna cecha.

I tak i nie... Tworcy wiekszosci oprogramowania maja gleboko gdzies zuzywane
zasoby. I tak moje pol giga wystarcza... ale musze uwazac ;) Pewnie za jakis
czas bede MUSIAL dokupic kolejne pol giga, a potem kolejne... Ja wiem,z e
koszty nie sa duze, ale szlag mnie trafia, poniewaz wiem, ze zuzycie zazwyczaj
wynika z czystego marnotrastwa, a nie rzeczywistych potrzeb...

>Poza tym
> ilością zajętej pamięci można mimo wszystko sterować w dość dużym zakresie.

Jak?

LWP