Re: Re: GaduGadu pod OS/2

Autor: Leszek Kubrak <lesiok_at_infokub.com.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 12:35:39 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Korzystalem z miesiac temu... Java sie odpala duzo wolniej i zajmuje kupe
> pamieci. Ale jak juz sie odpali i zajmie te pamiec, to zgadzam sie, ze dziala
> calkiem niezle.

Czas odpalania można pominać, jeżeli aplikację uruchamiasz i potem
działa godzinami, dniami, tygodniami...

Pamięć zajmuje to prawda, ale, jak sam zauważyłeś, w perspektywie
dostępnego sprzętu jest to raczej coraz mniej istotna cecha. Poza tym
ilością zajętej pamięci można mimo wszystko sterować w dość dużym zakresie.

Leszek KUBRAK