Re: OS2 - bałagan z napędami A, B, C, D, E, F, G

Autor: gomez <gomez_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 17:18:42 MET

...ciach...
> Ile razy instalowałeś CD?:))

System po instalacji nie wykrył napędu więc z dwa razy próbowałem
doinstalować z CD instalacyjnego, a potem próbowałem zainstalować sterowniki
z pliku ściagnietego z netu jako driver dedykowany pod OS/2 ale te próby nic
nie dały, nadal nie było widać CD-ROMa. Po każdej instalacji resetowałem
system.
Dopiero po lekturze pliku dołaczonego do sterowników ściagnietych z netu
dopisałem w pliku config.sys jedna ścieżkę: BASEDEV=MKECR56X.ADD /P:330 i
dopiero wtedy po restarcie CD-ROM zaskoczył tylko własnie jako cztery napędy
każdy widziany chyba jako CR-501 (teraz nie jestem pewien).
Wracajac do tych 4xCD-ROM, identyczny problem miałem po instalacji win95 na
tym komputerze tylko że tam zaraz po instaalacji był widziany napęd
(oczywiście poczwórnie), nic nie musiałem doinstalowywać

...ciach...

> Uzupełnij dyskietki instalacyjne o nowe wersje plików - te które
> utworzysz z posiadanego CD,
> mogą nie widzieć szeregu napędów CD.

Właśnie to zrobiłem ale po oryginalnym sterowniku CR-563 nawe nie ma śladu w
systemie.

> Żebyś daleko nie szukał masz prezent na priva.

dziadek.k@wp.pl

To mój adres, staram sie nie afiszować adresem mailowym aby mojej skrzynki
nie zalać spamem.

Pzdr.