Re: Re: Bed sektory na HDD

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 00:40:32 MET

Koniecznie zamień kolejnośc pkt 2 i 3. Zawsze pierwszym działaniem jest
zachowanie tego co zostało i to w aktualnej konfiguracji. Jak wcześniej
mówiłem - uruchom system z dyskietek (rozumiem, że opcja alt+F1
aktualnie nie działa). Następnie odpal FC podając w linii komend jego
lokalizację na dysku uszkodzonym, lub gdy to nie zechce zadziałać odpal
FC z dyskietki. Przekopiuj wszystko jak leci - ale tu uwaga - jeśeli
takie miałeś na dysku uszkodzonym, to tylko na partycje HPFS ! - później
spakuj.
Można również przekopiować kolejne katalogi z jednoczesnym ich
pakowaniem i przeniesieniem na drugi dysk przy pomocy RAR - ja właśnie
tak robię (w RAR wciskasz F6 i przed nazwą pliku wklepujesz ścieżkę
docelową - zwróć przy tym uwagę na opcję przeniesienia - nie ma
przenosić, a utworzyć spakowaną kopię w wyznaczonym miejscu.

Po reanimacji systemu i ułożeniu według własnego uznania zrób kopię
całego systemu na CD - spakowaną wg powyższej recepty - znacznie ułatwia
sprawę, gdy coś zanadto usprawnisz w systemie:)

Powodzenia

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >