Re: komenty firmware

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 16 Oct 2005 - 19:01:52 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> napisał(a):

> Facet, gadasz jakimś dziwnym slangiem. Powiedz po ludzku o co Ci chodzi.

Z tego co rozumiem, chodzi mu o jabola. Coraz czesciej sie to u nas powtarza...

Mam wrazenie, ze nowi uzytkownicy jabola sa tak samo inteligentni jak
uzytkownicy windy, bo:

 - Znalezienie tej grupy wymaga chwili wysilku
 - Wyslanie maila nie jest wiec takie "od reki"
 - Mimo to nie sa w stanie zauwazyc, ze to nie jest grupa o MacOS, OSX itp.,
tylko OS/2...

Ehh...

LWP