Re: Re: instalacja warp4

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Fri 14 Oct 2005 - 21:28:53 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> IBM to banda osłów. oni nawet komputerów biurkowych sprzedawać nie
> potrafią. w tych kompach zamiast dysków IBM, często siedzą
> maxtory, czasem seagate, a swego czasu quantumy.
> cały dział sprzedali chińczykom.
> voicd-type for warp4 sprzedali microsoftowi jako via-voice.
> żenada.

I mają naśladowców u nas w kraju.
Firma, która powinna działać bez problemów, od ponad roku robi wszystko
by dać d...
Kto inny twierdzi, że odniósł sukces prywatyzacyjny... i fakt - bo nikt
go nie oskarżył...
Jeśli ktoś przez nieuwagę pokaże, że myśli... - to już ma przes... - bo
myślenie może być groźne...
A co do Microsoftu - jak ma się polityka większości instytucji
centralnych do ustawy o nieuczciwej konkurencji...?

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >