Re: Re: Siakie ś ustalenia :)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 00:10:16 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> napisał(a):

> Aczkolwiek ja chętnie zostałbym do końca...

Niestety ja musze byc w niedziele w domu o porze takiej, zeby sie wyspac na 7
rano na poniedzialek (czyli tak chcialbym najpozniej o 12...), bo mam o 9
kolokwium, ktore jest dla mnie niezmiernie istotne.

W sprawie wyjazdu czwartkowego - no dla mnie jest to caly czwartek zglowy.
Natomiast w pelni rozumiem pobudki. Musze ustalic, czy na pewno moge miec te
dwa dni (piatek i sobote) z glowy. Jako doktorant, nie student, nie jestem juz
tak absolutnie w pelni dysponentem swojego czasu :(

Lech Wiktor Piotrowski