Re: mikser

Autor: Trzypion <_555_at_nie_irc.pl>
Data: Wed 12 Oct 2005 - 09:18:08 MET DST

On Tue, 11 Oct 2005 17:54:36 +0000 (UTC), "Ninik"
<ninik@dominik.kei.pl> wrote:

>Możesz rozwinąć myśl może?

Znaczy nie znam sposobu, żeby rexx dostawał informację o tym jaki
klawisz jest naciśnięty wtedy, kiedy obiekt wykonywanego programu nie
ma focusa na sobie. Inaczej mówiąć, musiałbyś wywołać najpierw obiekt
programu na wierzch, a potem dopiero móc regulować.

>...a tu dać linka? Znalazłem tylko jakiś frontend do crystali :/
A Ty myśleć, że ja pamiętać? Na hobbesie kiedyś znalazłem takie
ustrojstwo, sterowało się tym przez named pipes.

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688