Re: instalacja warp4

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 22:48:46 MET DST

"Pawel Przezdziak" <pawelprz@gazeta.BieZ.SpamA.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Mam wersję polskojęzyczną os2 warp 4 +jakiś tam bonus pack itp.

AFAIR wszystkie wersję >3 miały bonuspacka.

> Czy jest sens instalować ten system?

Sam sobie zadaj to pytanie...

> Czy znajdę uaktalnienia?

Tak - i to sporo - masz wersję z 1996 roku, która była łatana wiele razy.

> Czy skonfiguruję neostradę?

Jeśli masz ją na usb to niestety zapomnij o niej, jeśli na rj45 to jak
najbardziej działa.

> Czy jest jakieś wsparcie sterownikowe itp.?

Tylko co przez to rozumiesz? Jeśli neozdradę to nie.

> Czy pójdzie to na kompie z procesorem około 800 MHz?

Czwórkę instalowałem na 486 jeszcze, spokojnie chodzi teaz też na 2GHz,
tylko inna sprawa, że oczywiście zaaktualizowane mam kernele i wszystko..
Powinno chodzić z bicza na 800Mhz, ale szybciej będzie deko po upgradzie
:)

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net