usb msd

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 11:09:33 MET DST

Jeszcze jedno,

Mam kilka urządzeń które powinny zachowywać się jak usbmsd:
+ pendrive,
+ czytnik ms
+ databank
+ palmtop
Zainstalowałem sterowniki do usb msd, kiedyś swego czasu strasznie gryzły
się z klawiaturą usb, znaczy sie chodziło i jedno i drugie, ale prędkości
były gorsze niż gdyby to był port szeregowy :( Wycinanie sterownika do
klawiatury usb rozwiązywało problem, teraz znikł sam z siebie bo
zamianiłem ją i tak na ps/2 znowu.
Sam pendrive chodzi, lvm /rediscoverprm wykrywa go i nadaje mu literkę c:,
jak go jednak wyłączę już literka pozostaje, a pojawia się komunikat "no
disk in drive", ponowny lvm z opcją niestety nie pomaga :(
Co ciekawe jak podłączę czytnik jeszcze to on jest widoczny jako c:, też
jedynie restartem mogę to zmienić niestety :(
Kolejny zonk pojawia się jeszcze w momencie podłaczenia databanku,
widziany jest on normalnie jako 5 dysków - jeden hdd i cztery czytniki
(cf, ms, sd, xd), tu jest jako literka c:, niestety jednak nie mozna nic
odczytać z niego, system plików dysku to fat32, pewnie tu problem leży,
ktoś ma pomysł jak to ugryźć? Fajnie by było gdyby wszystkie urządzonka
się mogły pojawić jako dysk właśnie i nie wchodziły sobie w drogę..

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net