Re: Siakie ś ustalenia :)

Autor: Leszek Kubrak <lesiok_at_infokub.com.pl>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 09:18:06 MET DST

Ninik wrote:
> Hello
>
> No i powoli zbliża się data Warpstocku, troszkę byłem ostatnio zagoniony,
> ale pora ustalić kilka rzeczy, pierwsze czy ktoś jeszcze się z nami
> wybiera?
> Na pewno z Leszkiem wyjeżdżamy, co u Ciebie Lewhoo? Udało Ci się wreszcie
> sprawdzić swój czas za miesiąc?
> Leszku, jesteś głównym twórcą planu wyjazdowego - sam o tym wiesz :)
> Możesz rozwinąć swoją myśl o "czwartku"? Wiesz co mam na myśli :)

Chodzi o to, że w piątek zajęcia zaczynają się już o godz. 10:00. Żeby
być na czas, trzebaby z Krakowa wyjechać około 2:00 w nocy. Ja o tej
porze najchętniej śpię :-) Dlatego propozycja, żeby jechać już w
czwartek po południu, w Dreźnie jesteśmy na wieczór.

> Napisałem do Roberta w sprawie hoteli, odpowie jak tylko coś się znajdzie,
> także ma napisać o wejściówkach do nas, np czy Cciebie lewhoo postrzegają
> jako studenta czy nie :) Jeśli tak to pewnie również się za takiego
> postrzegnę, sam nie będę kanapek jadł, hyhy :))

Oprócz wejściówek na zajęcia i lunchy pozostaje kwestia sobotniej
imprezy integracyjnej płatnej osobno (bodajże 10 Euro). W ramach tejże
będzie loteria, na której można wygrać oprogramowanie, książki,
akcesoria itp.

> Czy ktoś jeszcze z szanownych listowiczów ma ochotę wybrać się na imprezę?
> Co u Ciebie Adamie? :) Ci którzy byli tego roku zgodnie twierdzą, że warto
> i tak blisko się nie powtórzy już na pewno :) Niestety pytanie przeze mnie
> znajomi albo mają piątki niemożliwe do odbicia itd..
>
> Pora coś poustalać :)) Kupić wejściówki i zarezerwować hotel itd :)

Leszek KUBRAK