Re: ustawienia bootowania

Autor: Grzegorz Szyszlo <znik_at_wbc.lublin.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 09:57:18 MET DST

Leszek Kubrak napisał(a):

> A co to ma wspólnego z systemem OS/2 ???

Pewnie jak zwykle OS/X gdzie X=2 daje OS/2 :)))))

Btw. czytalem wczoraj artykul jakie to nowinki beda w windows vista.
i co? bedzie super nowosc, mozliwosc dyktowania tekstu do kompa,
i sterowanie glosem. ach co za super nowosc w tych windowsach :)
a jaaaakie wymagania? kiedy mi w os/2 warp4 spokojnie reagowal
na glos (po angielsku niestety, ale vista tez bedzie tak ograniczona)
dysponujac prockiem 133mhz, i 32mb ramu :) jak na tamte czasy
mialem wypasione sprzecicho :))))

znik.