Nowy wita i chce zdobyc os/2 jak?

Autor: mr <f50_at_o2.plNOSPAM>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 20:15:46 MET DST

Na wejsciu witam wszytkich grupowiczow.

I mam chyba najzwyklejszy problem jaki moze miec nowy uzytkownik.
Mianowicie jak zdobyc najnowsza wersje os/2 to chyba jest 4,5 .

Chcialem kupic oryginalny system ale w IBM powiedziano mi ze nie moga mi
sprzedac bo juz tego nie moga robic wiec mysle sobie odtracacie uczciwego
klienta ktory chce byc uczciwy wiec trzeba sie zwrocic w strone piratow.

Odpalam emula jest ich sporo juz sie konczy sciagac ale co to germanska
wersja no nic jeszcze raz sprobuje ale co to ponownie nie angielska wersja
tym razem koreanska czy wietnamska.

Wiec zwracam sie do grupowiczow z prosba o namiary na wersje piracka lub do
firmy,osoby ktora moze sprzedac oryginalnego oesa.

pozdarwiam

mariusz r