Re: Warpstock Europe

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 09:12:15 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Na dzień dzisiejszy napewno jedzie Dominik i ja. Czekamy na zgłoszenia
> innych chętnych do 20 września. Po tym terminie będziemy załatwiać hotel
> i wejściówki.

No właśnie, Robert obiecał pomoc w znalezieniu tanich noclegów, więc
wszystko powinno być w porządku :) Na imprezei wiele atrakcji, nigdy
Warpstock Europe nie był tak blisko.. Warto na nim być, będzie też kiilka
ciekawych wykładów tak średnio związanych z os/2 (wikipedia, docbook).

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net