Re: Odzyskane fragmentu plików wformacie*.CHK

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 19:26:05 MET DST

Ninik wrote:

>Mariusz <mbs@granit.univ.szczecin.pl> nakombinował(a) coś takiego:

>To zależy od tego jaki to magister, wiele osób znam którzy jeszcze nimi
>nie są a o systemie słyszeli jednak, choć niekoniecznie widzieli go sami
>jakkolwiek :)

Stwierdzenie to oparłem na podstawie kontaktów z magistrami
"sprawującymi władzę nad systememi całkiem poważnych firm" - niestety
łącznie z ministerstwami :-( - również te strony bywają koszmarne.
Całkiem inną sprawą jest kooperacja takiego informatyka z magistrem,
ustalającym treść stron firm, chcących uchodzić za poważne, a
traktujących potencjalnego czytelnika niepoważnie- jako człowieka, który
nie zobaczy
błędów językowych, logicznych, braku logiki i niekonsekwencji w
prezentowanej logice działania firmy.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >