K ł opoty klawiaturne :)

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 05:24:15 MET DST

Cześć wam

Dwa komputery i dwa problemy z klawiaturą..

1. dekstop - tu była klawiatura usb, ale jednak po zmianie na radiówkę
wróciłem do ps/2, jednak problem przewijał się jeszcze od czasu
poprzedniej klawiatury na ps/2. Otóż ciągle zacinają się niektóre
klawisze, niestety programowo, np wciśnięcie shifta powoduje czasem efekt
jakby był trzymany. Po chwili system piszczy wyłaczając wprowadzanie z
wyprzedzeniem na kilka minut.. To już trzecia klawiatura z tym efektem
więc niestety musi być to wina oprogramowania :/

2. laptop, uparcie włącza się numlock który powoduje poprzestawianie
klawiszy odpowiedzialnych za te funkcje. w desktopie mam włączone w xit
"numlock always on", tu nie używam jeszcze xita, a jednak problem jest.
Gdzieś w opcjach zagrzebane jest może coś o num locku? Włącza się przy
naciśnięciu dowolnego klawisza i entera, u Leszka tak się nie działo na
dokładnie tym samym laptopie, więc to kwestia dokonfigurowania czegoś :)

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net