Re: WarpStock Europe

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 00:36:43 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
(...)
> Wybiera się ktoś ?

Rozmawiałem właśnie z organizatorami, obiecali załatwić możliwie tanie
noclegi, no i oczywiście angielskie tłumaczenie przez całość wydarzenia.
Ogólnie Robert (bo to o nim mowa), bardzo przykłada się do organizacji i
bardzo chciałby widzieć również ludzi z Polski.

Leszek i Lewhoo widzieli jak było tego roku, poza ciekawymi prelekcjami
również spotkania w kuluarach, chwilkę zwiedzania miasta, ale przede
wszystkim fajna atmosfera i ludzi, którzy to właśnie tworzą społeczność.
Niedługo otrzymamy również płyty z zapisem prezentacji, materiałami, oraz
naszymi zdjęciami (do swoich wysłałem linki, ale również będą na tych
płytach).

Warto jechać, jeśli mi nic nie wypadnie bardzo ważnego na pewno wybiorę
się, zwłaszcza, że będzie dużo ciekawych tematów poruszanych no i przez
wiele ciekawych ludzi (np warsztaty z twórcą dfsee, to jeszcze nic pewnego
ale mam nadzieję, że JVW potwierdzi ostatecznie swoją obecność :).

Koszty podał Leszek, do Czech wyszło 175zł o ile pamiętam z wszystkim
(paliwo, hotel, jedzenie po knajpach i wypite piwo), tu będzie lekko
drożej, ale niewiele, a moim zdaniem warto na pewno wybrać się, tym
bardziej, że taka okazja może się już nie powtórzyć (tak blisko
organizowany Warpstock). Warto też chociażby ze względu na to co się
będzie tam działo, będzie więcej ludzi, imprez ma światowy charakter :D

No nic, zapraszam do dyskusji, jeszcze sporo czasu, ale nie dajcie się
wkopać w tym terminie w coś :)

wszelkie informacje na stronie:
www.warpstock.net

Jeśli macie jakieś pytania, coś jest niejasnego, albo chcecie czegoś się
dokładniej dowiedzieć to albo na tej liście, albo u mnie (mam dobry
kontakt z organizatorami).

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net