Re: Ma ł y cytat..

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 04:51:04 MET DST

Ninik wrote:

>Takie coś znalazłem:
>
>Zwolennicy opinii o geniuszu naczelnego architekta oprogramowania firmy z
>Redmond mają ciężki orzech do zgryzienia.

Pronlemy IBM nie powstały na poziomie archiyektury systemu, a na
poziomie zarządzania i marketingu.
W tej dziedzinie gigant z Edmonton okazak się partaczem pierwszej wody.

Tu cytat z pamięci " Bila nie cierpię, ale na swój sposób go podziwiam,
udowodnił bowien całemu światu, że najlepiej sprzedaje się bubel"

Klęskę IBM uważam za wręcz podręcznikowy przykład nieudolności,
 przeciwstawionej profesjonalnej, choć po stokroć nieetycznej konkurencji.

Mam nadzieję, że ktoś kiedyś obliczy straty wywołane prymatem Microsoftu.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >