Re: Re: Czechy...

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 17:49:07 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> napisał(a):

> W takim razie spotykamy się na parkingu nad peronami. Beżowy Citroen
> Picasso KR2599M

Jednak nie tak prosto. Ten pociag to InterCity - dla mnie za drogi, bo o ile
pamietam ponad 2 razy drozszy od ekspresu (brak znizek). Wobec tego silnie
nalegam na ten, ktory bedzie w krakowie godzine pozniej. Ze wzgledu na ciezki
transport do centrum warszawy (mieszkam na jej obrzezach) to dla mnie w
zasadzie jedyne wyjscie.

Prosze o szybka odpowiedz :)

LWP