Re: Re: Czechy...

Autor: Leszek Kubrak <lesiok_at_infokub.com.pl>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 17:32:38 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> OK, to ja zadaje pare fundamentalnych pytan, ktore powinienm zadac na poczatku..
>
> Jakie przewidujecie koszty? Mowie tu zarowno o tansporcie, jak tez o tym, co
> wymaga organizator za uczestnictwo, zakwaterowanie i (?) posilki...
>
> I kiedy wracamy?
>
> LWP

1. Zakwaterowanie 8 EUR za dobę ze śniadaniem. Pytanie ile piwa wypijesz
:-) Jeżeli ceny są podobne do Słowacji, to za 30 PLN dziennie będziesz
się czołgał z przejedzenia.

2. Transport : 900-1000 km diesel, około 6 l/100 km, no to wychodzi
jakieś 220 PLN do podziału. Tobie dojdzie jeszcze ekspres do Krakowa.

3. O ile dobrze widzę, to za uczestnictwo nic nie ma. No chyba że mam
bielmo na oczach.

Niech się jeszcze wypowie Ninik, jako doświadczony bywalec czeskich
salonów (a może saloonów).

Leszek KUBRAK