Re: Skąd wziąć OS/2?

Autor: <now_yy_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 16:31:32 MET DST

kacperzieb <kziebikiewicz@gazeta.pl> napisał(a):

> ==========================
> Ostatnio rzeczywiście był OS/2 na Allegro i podczas gdy wyjechałem na
> weekend ktoś mnie przelicytował o 3 zł:) :/. Cena końcowa wynosiła chyba 143
> złote. Była to polska wersja. Od tego czasu już tego więcej nie widziałem...
> Nigdy wcześniej nie pracowałem na OS-ie więc chyba lepiej byłoby gdybym
> zainstalował sobie polską wersję, popracował kilka dni a później przerzucił
> się na nowszą, ang-języczną... Tylko czy opłaca mi się kupować na kilka dni
> licencję na polskiego OS-a?...

143 zł co za pech :) To ja sprzedawałem ten system. Ktoś też napisał tu że na
allegro się często ukazuje ja w swojej karieże na allegro polską wersję tego
systemu w wersji 4 widziałem max 2 razy a często sprawdzam czy się nie ukazują
jakieś wersje tego systemu. Częściej się pojawiają wersje 3 Aktualnie też taką
sprzedaję. Niwstety należy stwierdzić że kupno tego systemu jest raczej
kłopotliwe.