Re: Re: Czechy...

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 14:35:21 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Spotykamy się na parkingu nad peronami i lecimy do Liberca.

Ok, chwilkę mnie nie było więc odzywam się :)
Do dworca mam niedaleko, mi pasuje, na 9.00 jak najbardziej, z której
części Krakowa Leszku jedziesz? sam mieszkam na os. podwawelskim.
Cod o godzin to jak najbardziej mamy być na wieczór, myślę więc że damy
radę. :)

Ciekawi mnie co pozostałe zarejstrowane osoby z Polski jeszcze na to?
Kacper przestał się do mnie odzywać, więc nie wiem co u niego i jak stoi z
jazdą? co do ostatniej osoby to nie mam zielonego pojęcia kto to jest?
Miejsca oczywiście się znajdą, ale pasuje warto by było dać o sobie jakoś
znać :D

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net