Re: Re: Czechy...

Autor: Leszek Kubrak <lesiok_at_infokub.com.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 15:53:08 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> OK, to kolejne ogolne pytanie.
>
> 1) Nikt sie do mnie nie odezwal po wypelnieniu formularza, wiec tak jakbym
> jechal w ciemno. Czy do was sie ktos odzywal?
Tu jest lista zarejestrowanych ludzi
(http://felis.kky.vslib.cz/czech_warpstock_2005/part.htm), dziki tłum :-)

> 2) o ktorej byscie ruszali? Bede pewnie musial dojechac pociagiem.

Popatrzyłem właśnie na "rozkład jazdy"
(http://felis.kky.vslib.cz/czech_warpstock_2005/en.htm#program).
Wychodzi na to, że wystarczy tam być na 18:00. Tak więc spokojnie
porannym ekspresem dojedziesz do Krakowa i zgarniemy cię z dworca.

Do przejechania jest około 470 km, z tego ponad 250 autostradą.
Tak więc myślę, że spokojnie dojedziemy w 6 godzin.

Leszek KUBRAK