Re: Czechy...

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 11:49:13 MET DST

Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.pulapka-org.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Niemyślenie nic nie da, dalej będa. Po weekendzie bede wiedział czy
> jadę, czy nie. Na razie 50/50 :(

Wiem że czasem coś wypada okropnego itd, wiem że to nieuniknione niestety,
ale postaraj się - będzie fajnie - zobaczysz :)

> No jeśli ja pojadę, to mam też 5 miejsc. A nawet, jeśli się okaże, że
> nie dam rady, to do Krakowa mogę kogoś podrzucić...

Ale Adamie jeśli pojedziemy to jednak najlepiej jednym samochodem, bo nie
ma nas aż tylu, pamiętam że deklarowałeś jak by coś swoje autko, ale nie
ma sensu jechać dwoma prawie pustymi.
Na razie skład wygląda tak:
+ ja
+ Leszek Kubrak
+ Ty Adamie (może)
+ Lewhoo (może)
Jest nas wobec tego czwórka, jeśli będzie piąta osoba to jeszcze jedno
autko niech jedzie, natomiast w razie szóstki (której jednak jakoś nie
widzę) przydałoby się drugie autko.
Na pewno każdy woli swoim, ale żeby było najtaniej to jedźmy cytryną
Leszka, chyba, że rzeczywiście byłoby więcej osób. :)

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net