Re: Port forewarding

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 09:26:58 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> napisał(a):

> Czyli masz maksymalnie "rozszczelniony". Obawiam się, że czeka cię
> śledzenie pakietów i te sprawy.

Tak przypuszczam, ale nei wiem, jak sie do tego zabrac... Trzeba to robic
poprzez packet filtering?

btw. injoy dialer 3.0 to straszne g... Ciagle zdarzaly mi sie sytuacje, ze
mialem dzialajaca konfiguracje, potem zmienialem cos w firewallu i juz nie
dzialalo. Wracalem do poprzedniej - i tez nie dzialalo. Skasowanie plikow
firewalla nie pomagalo - trzeba bylo wgrac injoya na nowo :/ W 2.30 tez sie to
zdarza, ale duuuzo zadziej. W 3.0 ciagle.

LWP