Re: Open GL?

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 15:50:09 MET DST

"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo.WYTNIJ@gazeta.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Na pewno da sie za pomoca VACka, ale wydaje mi sie, ze stare gcc tez powinno
> to lyknac.
> Wejdz na jakis mirror edm2 - tam byl kurs pod OS/2 :)

Udało mi się uruchomić i zainstalować OpenGL 1.2 gold, fajnie by było
jednak mieć 2.0... który jest od dłuższego czasu już. GLUT który jest przy
okazji dany niestety nie za bardzo chce działać, kilka funkcji różni się i
właściwie dobrze działają tylko dodane sample, ale to może dlatego, że
wszędzie indziej miałem jednak 2.0 :/
Ale najbardziej wkurzyła mnie szybkość działania, na 1,8GHz jest około 2-3
razy wolniej niż na 1,4GHz na linuxie :( Nie wiem czy OG ma pod tym
systemem sens.. :/ Ktoś widział jak się programuje może DIVE?

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net