Re: Notebook connection

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 15:36:23 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> A ja od zawsze używam FTP Browser.

Z tego co google mi pokazały to chyba miałem, ale zniechęciłem się, co jak
co ale nftp jest imho najlepszy pod os/2 - zawiera mas opcji, w tym wiele
przydatnych, pracuje zarówno w pm (ale nie polecam) jak i vio, do tego
dostępny jest pod każdy inny system operacyjny.
Owszem posiada kilka bugów, ale zazwyczaj małych i niestotnych, często
zrozumiałych nawet.

Mi się najbardziej jednak marzy klient ftp/sftp który mógłby być wbudowany
w fc/2 :) Zobaczymy na wakacjach jak bardzo to trudne jest do zrobienia, w
ramach zajęć pisałem serwer ftp, klient jest prostszy, może pogadam z
autorem i coś się wykombinuje? o ile będzie czasu troche :)

Co do sftp to czy mamy jakąś alternatywę wobec tego co daje openssh?
Byłoby bardzo sympatyycznie..

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net