Re: Notebook connection

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 04:39:44 MET DST

Adam Pˆaszczyca <trzypion@oldfield-pulapka.org.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Ech... tak to jest, jak się manuala nie poczyta :D

Chętnie posłucham o tych opcjach, tego niestety nie umię zrobić sam,
podejrzewam, że niektóre polecenia zastąpiłbym szybko przez skrypty, inne
jakoś wyczaił, dalej jednak zwykły ftp jest dla mnie za prosty. Ale
chętnie posłucham o tych ulepszeniach które są w manualu :) systemowego
nie ma chyba?

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net