Re: Skąd wziąć OS/2?

Autor: kacperzieb <kziebikiewicz_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 21:21:02 MET DST

> Jeśli chcesz polską wersję to najprędzej na allegro, często bardzo
> okazyjnie do kupienia :)
Ostatnio rzeczywiście był OS/2 na Allegro i podczas gdy wyjechałem na
weekend ktoś mnie przelicytował o 3 zł:) :/. Cena końcowa wynosiła chyba 143
złote. Była to polska wersja. Od tego czasu już tego więcej nie widziałem...
Nigdy wcześniej nie pracowałem na OS-ie więc chyba lepiej byłoby gdybym
zainstalował sobie polską wersję, popracował kilka dni a później przerzucił
się na nowszą, ang-języczną... Tylko czy opłaca mi się kupować na kilka dni
licencję na polskiego OS-a?...

Pozdrawiam,
KZI