Re: Warpstock cd..

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 18:52:13 MET DST

Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield-pulapka.org.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Na początek wbijcie sobie do główy, żeby niczego nie szukać. Słowo
> szukać dla Czechów oznacza mniej więcej to samo, co dla nas jebać.

Tia, dobrze się tego nauczyłem heh ;)
Kiedy byłem kilka lat temu w Czechach z znajomymi na wycieczce
mieszkaliśmy w schronisku jakimś, akurat zwaliła się tam jakaś czeska
wycieczka i poznaliśmy trochę ludzi. Pewnego wieczoru rozmawiałem z
jakimiś Czeszkami przy ognisku, za to kolega usiłował mnie znaleźć w
schronisku. Kiedy wreszcie mnie zobaczył powiedział "Wszędzie Cię
szukałałem i tu jesteś!" na to Czeszki w śmiech, a ten dalej, a nikt mi
nie chciał pomóc, kogokolwiek nie pytałem to się ze mnie śmiał. Na to ja
go pytam jak pytał.. "No mówiłem, że szukam Dominika".. hehehe... na to ja
mu że szukać = ruchać mniej więcej - wtedy nastąpiło skojarzenia faktów
;)) Na szczęście rano już wyjeżdżaliśmy ;) tak, że pozor panocku ;))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564