Re: Re: NBP w Mozilce

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 21:34:15 MET DST

Leszek Kubrak wrote:

> Obawiam się, że coraz częściej będziesz trafiał na takie schody.
> Świat idzie cały czas do przodu, nawet standardy się rozwijają.

Jeżeli będą się rozwijały, a nie pieprzyły w imię wyższości idei - nie
mam nic przeciwko.
Co do strony NBP - jest jakić szpas. Okazuje się, że to raczej wina
Mozilki, nieco ją przekonfigurowałem i jest lepiej. Teraz cwaniara się
"uczy" - pierwsze wejście jest na stronę szeroką, na kolejnych stronach
już możemy zobaczyć wyświetlanie we właściwym formacie - ale nie
zawsze... przy okazji tym się pobawię i zobaczymy kiedy, a może i co
haczy - świntuchy ukryli kota strony:-(
Czyż by stronka miała chęć na nowszą javę? - ale Mozilka nie pyskuje!!!???

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >