Re: Re: Czech Warpstock 2005

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sun 01 May 2005 - 19:56:20 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Czy masz już jakieś wieści od braci Czechów ?

Jeszcze nie, ale jeszcze dokładniej sprawdzę czy ich nie polubił mój filtr
antyspamowy ;) Zgłoszenie formalnie składa się jeszcze z wniosku o
rezerwację w hotelu (dokładniejsze informacje były zawarte na stronie), na
razie odpisałem, że przyjedziemy, do osoby, która mnie zapraszała :) Jak
coś to napiszę jeszcze do innych :) Jutro poszukam moją plonkownicę czy
przypadkiem nie wycięła mi maila :))

--
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   Dominik Chmaj :: gg:919564 :: dominik.kei.pl