Re: Re: Czech Warpstock 2005

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 15:20:59 MET DST

Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield-pulapka.org.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Ja mam cztery miejsca w granatniku.

Piszę się na jedno i partycypuję oczywiście w kosztach, brat szuka sobie
już wolnego na ten czas, ale nie wie czy dotrze z Goteburga, czy mu się to
uda, byćmoże po prostu przyleci gdzieś bliżej, mam nadzieję, że zapełnimy
autko.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564