Re: Re: Czech Warpstock 2005

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 13:42:29 MET DST

Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield-pulapka.org.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> W sumie to bym sie wybrał :D

Super, wysłałem maila do Bartka jeszcze ostatnio coś go wcale nie widuję
niestety, do tego jeszcze popytam kilka osób i może akurat złożymy
samochód ludzi :)
Ktoś jeszcze zainteresowany jest wycieczką? :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564